فرآیند پذیرش و تعمیر

به منظور ارائه خدمات مطلوب در هنگام مراجعه به شعب و نمایندگی ­های شرکت، خواهشمندیم به نکات مهم ذیل در فرایند پذیرش توجه فرمایید.

نکات مهم در فرایند پذیرش و تعمیر

  • همراه داشتن کارت ملی هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است.
  • شرکت آریا خدمات خاورمیانه بابت محافظ صفحه نمایش(گلس)، قاب محافظ گوشی و هر نوع لوازم جانبی که در زمان خرید در کارتن دستگاه موجود نمی ­باشد، هیچ مسئولیتی ندارد.
  • پشتیان­ گیری از اطلاعات گوشی بر عهده شرکت نمی­باشد و مسئولیت آن بر عهده مشتری است.( حذف اطلاعات گوشی در صورت نیاز جهت تعمیر و رفع نقص، توسط شرکت بلامانع می­ باشد.)
  • لوازم جانبی داخل جعبه (آداپتور ،کابل و …) ، از زمان شروع گارانتی دستگاه به مدت 6 ماه شامل گارانتی میباشند.
  • در هنگام پذیرش دستگاه، رمز شخصی دستگاه( الگو، عدد و حروف) و گوگل اکانت حدف می­گردد.
  • لازم به ذکر است، شرکت مسئولیتی در برابر بسته­ بندی و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد. بنابراین، در هنگام پست گوشی، جعبه مخصوص پست (جعبه دستگاه تلفن همراه ارسال نگردد) دریافت و پس از ایمن سازی ارسال گردد.
  • دریافت گوشی به منزله تایید گارانتی نبوده و تایید آن منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت می ­باشد.
  • در حفظ و نگهداری کارت گارانتی دقت فرمایید؛ در صورت مفقودی کارت و یا مخدوش، به شرکت اطلاع داده شود و همچنین برای دریافت کارت گارانتی المثنی، طی مراحل و روند اداری صدور کارت الزامی است.