شرایط گارانتی

  1. مدت زمان گارانتی تلفن همراه 18 ماه از تاریخ فعال سازی آن در شبکه همتا و حداکثر 6 ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود. پس از 6 ماه از تاریخ واردات به طور خودکار گارانتی دستگاه آغاز می گردد.
    • برای اطلاع از تاریخ واردات در سایت گمرک اینجا کلیک کنید:

https://epl.irica.ir/ImeiInfoView?0

    • مدت زمان پشتیبانی غیر گارانتی و تامین قطعات (دوره تعهد)، 3 سال از تاریخ واردات است.
  1. مشتریان آریا خدمات خاورمیانه برای رفع ایرادات، خسارات و مشکلاتی که مشمول موارد ۱۸ ماهه گارانتی باشد هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنند.
  2. ارسال و دریافت کالا به منظور خدمات برای مشتریانی که در شهر آنها نمایندگی وجود ندارد رایگان است. ارسال کالا با توجه به قرارداد با شرکت دیتیاس (DTS)، می بایست از این طریق صورت گیرد. مشتریان گرامی که تمایل دارند دستگاه خود را به طرق دیگر ارسال نمایند، لطفا پیش از ارسال با مرکز تماس آریا خدمات خاورمیانه به شماره 021-66700078 تماس حاصل فرمایند.
  3. کلیه خدمات فنی ارائه شده و قطعات تعویض شده از پایان دوره ضمانت تا پایان دوره تعهد تا 6 ماه از تاریخ فاکتور شامل ضمانت میشود.
  4. در تمامی شعب و نمایندگی های آریا خدمات خاورمیانه، پس از دریافت کالا، رسید پذیرش به مشتریان ارائه میشود.
  5. حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخدهی اولیه به مشتری حداکثر 3 روز کاری است.
  6. با درخواست مشتری، شرکت فاکتور با ذکر شرح کارهای انجام شده بر روی دستگاه ارائه مینماید.
  7. چنانچه مدل خاصی از کالاهای تحت گارانتی آریا خدمات خاورمیانه از سوی شرکت سازنده فراخوان جمع آوری یا تعمیر شود، شرکت طی اطلاعیه ای در سایتها و روزنامه های کثیرالانتشار، مراتب فرآیند فراخوان را اعلام مینماید.
  8. در صورت شناسایی ایراد سخت افزاری کالا در مدت ۷ روز تقویمی از تاریخ فعال سازی و به شرط قید شده در بند 1 ،کالای آکبند تقدیم و یا در صورت عدم موجودی کالا عودت وجه فاکتور خواهد شد.
  9. چنانچه دستگاه نوی مشابه برای تعویض موجود نباشد، با رضایت مشتری با مدل بالاتر و دریافت مابه التفاوت وجه، تعویض انجام شود یا نسبت به عودت وجه اقدام گردد.
  10. برای تعویض ها نیاز به دریافت فاکتور معتبر از مشتری است.
  11. در صورتیکه لوازم جانبی دستگاه تعویضی توسط مصرف کننده خراب و یا مفقود شده باشد، میباید مبلغ آن توسط مشتری پرداخت شود یا از پک دستگاه تعویضی کسر گردد.
  12. از روز هشتم بعد از تاریخ فعال سازی تا پایان زمان گارانتی، در صورت احراز شرایط گارانتی کالا تعمیر و بدون هیچ هزینهای تحویل داده خواهد شد.
  13. در صورت زمانبر شدن خدمات پس از 7روز کاری، به ازای هر روز تاخیر که از جانب شرکت باشد، یک هفته به مدت گارانتی اضافه خواهد شد.
  14. در هر یک از موارد زیر کالا با کالای سالم مشابه و با پرداخت یا دریافت اختلاف قیمت تعویض می شود:
    • در صورت غیر قابل تعمیر بودن کالا
    • در صورت عدم امکان رجیستری گوشی موبایل
    • در صورت بروز ایراد یکسان پس از دو بار تعمیر، طی ۳ ماه از تاریخ مراجعه اول.
    • تبصره :۱ چنانچه کالای مشابه در انبار شرکت موجود نباشد، وجه فاکتور معتبر خرید کالا پس از کسر استهالک به مشتری پرداخت خواهد شد.
    • تبصره :۲ تعویض و یا پرداخت وجه شامل ملحقات نمیشود.
    • منظور از کالای مشابه، کالایی با حداکثر اختالف قیمت ٪۲۰ نسبت به قیمت کالای مشتری است.
  15. گارانتی فقط شامل سخت افزار، باتری غیرقابل تعویض توسط مصرف کننده و سیستم عامل بوده و رفع اشکال ایرادات نرم افزاری از جمله صدمات ناشی از ویروس مشمول هزینه میشوند.
  16. جهت کنترل کامل شرایط گارانتی و رفع اشکالات سخت افزاری، نیاز قطعی به باز شدن کالا وجود دارد و پس از تعمیر کالا با همان شرایط اولیه تحویل خواهد شد.
  17. چنانچه پس از بررسی فنی، مورد خارج از گارانتی مشاهده شود، مراتب سریعا با ذکر علت و هزینه تعمیر به اطلاع مشتری رسانده خواهد شد.
  18. آریا خدمات خاورمیانه خود را متعهد به حفاظت فیزیکی از کالا و عدم دسترسی به اطالعات شخصی مشتریان میداند. با توجه به احتمال از بین رفتن اطلاعات قبل از تحویل کالا به مرکز خدمات و یا حین تعمیر، این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال از بین رفتن و یا بازیابی اطالعات شخصی ندارد. لذا اکیدا توصیه میشود قبل از تحویل کالا از اطالعات شخصی مانند اکانت سامسونگ، گوگل، Account Mi، ID Apple، فهرست مخاطبین، رسانههای اجتماعی و نظایر آن نسخه پشتیبان (Backup) گرفته و کالای خود را به صورت Factory Reset، بدون رمز و پس از برداشته شدن کلیه اکانتها به مرکز خدمات تحویل نمایید.
  19. توجه شما را به این نکته جلب مینماییم که از بین بردن قفل FRP مانند اکانت سامسونگ، گوگل، ID Apple و Account Mi نظایر آن خارج از گارانتی بوده و شامل هزینه خواهد بود.
  20. شارژر و کابل آن، هندزفری و سایر ملحقات و کالاهای فاقد شماره سریال مشمول گارانتی نیستند.
  21. شرکت آریا خدمات خاورمیانه بابت محافظ صفحه نمایش (گلس)، قاب محافظ گوشی و همچنین هر نوع لوازم جانبی که در زمان خرید در جعبه دستگاه موجود نباشد، هیچ مسئولیتی ندارد.
  22. در صورت گم شدن رسید پذیرش، ارائه کارت ملی آورنده کالا و کپی آن ضروری است.

شرایط ابطال گارانتی

  1. آسیبهایی که در اثر نگهداری و استفاده ناصحیح به دستگاه وارد شود و یا هرگونه آسیبی که موجب تغییر شکل و حالت عادی محصول گردد و فشارهای وارده به صفحه نمایش (LCD)، منجر به ابطال گارانتی میشوند.
    اهم موارد فوق الذکر، شامل موارد زیر میشود:

    • قرار دادن اشتباه سیم کارت یا کارت حافظه.
    • شکستگی سوکت شارژر در اثر استفاده ناصحیح.
    • آسیب دیدگی های ناشی از نوسانات برق و یا استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد، از قبیل شارژر، هندزفری، کابل شارژر …و
    • حرارت، ضربه یا فشاری که موجب ترک، شکستگی، تغییر شکل دستگاه شود و یا آثار ظاهری آن وجود داشته باشد و یا تصویر صفحه نمایش (LCD) را معیوب نماید.
    • بازشدن پیچها، دستکاری سخت افزاری یا نرم افزاری.
  2. هرگونه تماس با مایعات، به نحوی که رطوبت به دستگاه نفوذ نماید.
  3. اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط کارشناسان فنی و تعمیرکارانی غیر از شرکت آریا خدمات خاورمیانه.
  4. تغییر یا دستکاری در شماره سریال (IMEI) در دستگاه و مخدوش شدن این شماره در کارت یا لیبل گارانتی و یا جعبه آن.
  5. یکسان نبودن شماره IMEI جعبه، بدنه و شماره قابل نمایش در گوشی با کد #06#.
  6. ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه (روت کردن).
  7. انقضای تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی است.